کسراکسرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما کسرا

سومین دیدار با دوستان نی نی سایتی

1390/6/23 3:53
نویسنده : محبوبه
564 بازدید
اشتراک گذاری

روز 4 شنبه 16 شهریور سومین قرارمون با دوستای نی نی سایتی اکی شد و بازم رفتیم بهشت مادران

کسرا جونم با اینکه تو 7 ماهه ای و من 26 ساله ولی تعداد دوستای تو خیلی خیلی بییشتر از دوستای تمام مراحل زندگی منه خوش به حالت وروجک که اینقدر دوستای هم سن و ناز و دوست داشتنی داری

البته منم این وسط بی نصیب نموندم و با مامانای این کوچولوها دوستی زیبا و مستحکمی برقرار کردیم که امیدوارم این دوستی ها همچنان به قوت خودش پابرجا باقی بمونه

و من الان هر چی دوست خوب و مهربون دارم از صدقه سری شماست نانازچه م

این سری نسبت به دفعات قبل شلوغتر بود و با حالتر خیلی خوش گذشت جای همه اونایی که نبودن خالی

دست فهیمه جون یا به قول خودمون پانی خانم مامان آرتین جیگر هم درد نکنه که زحمت کشیده بودن و آش درست کرده بودن واقعا هم آشش خوشمزه بود و چسبید باااازم تشکر ویژه میکنم ازش بابت همه چیز

مامانا و کوچولوهایی که سر قرار حاضر بودند عبارت بودند از :

پانی جون و آرتین

آزاده جون و محمد احسان

ماری جون و آروین

مرضیه جون و ارشان

مرضیه جون و محمد مهدی

سمیه جون و امیرعلی

سمیه جون و پارسا

حوری(فاطمه) جون و ارمیا

مهتاب جون و تینا

و بالاخره

من و کسرا جووونم

ایشالا یه روز بیاد همه مامانای بهمنی دور هم جمع شیم

بووووس واسه همه نینیهای ناز

و یه بووووس آبدار و محکم واسه تربچه خودم که خیلیییییی دوستش دارم ودیوانه وار عاشقشم!!!

کسرا حاضر و آماده قبل از رفتن به پارک

از پایین به بالا : ارمیا آروین امیرعلی کسرا محمدمهدی ارشان محمداحسان پارسا

از راست : کسراخوابالو محمدمهدی ارشان محمداحسان پارسا

عسل من!

از راست: امیرعلی جیگرمن محمدمهدی آرتین محمداحسان

اینجا کسرا جوجو تو کریر پارسا نشسته

از راست: مرضیه و محمدمهدی آزاده و محمداحسان من و قند عسل مرضیه و ارشان مهتاب و تینا پانی و آرتین حوری و ارمیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)