کسراکسرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما کسرا

7 ماهگیت مبارک

1390/6/28 1:51
نویسنده : محبوبه
387 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم من که هر روز داری بزرگتر میشی و شیرین کاریهات بیشتر

ماشااله هزارماشااله خیلی کارا یاد گرفتی و من و بابایی و اطرافیان از حرکاتت و حرفات کلییییی ذوق میکنیم

دیگه قشنگ روی زمین قل میخوری و از اینور اتاق میری اونور اتاق

هنوز سینه خیز نمیری ولی خیلی سعی داری روی دستهات بلند شی فکر کنم تو از اون دسته بچه هایی هستی که سینه خیز نرفته چهار دست و پا میرن البته دنده عقب میری ولی جلویی نه

به موبایل و کنترل و تلفن خیلی خیلی بیشتر از اسباب بازیهات علاقه داری

قشنگ حرف میزنی عزیز دلم "ماما" "بابا" "عمه" رو خیلییییی واضح میگی و میتونی "جیغ" بزنی

چند روز پیش که توی روروئکت بودی تونستی چند قدم خودت به تنهایی بری

هنوز بدون کمک نمیتونی بشینی

دامنه غذاهات گسترش پیدا کرده فرنی حریره بادوم انواع سوپ انواع پوره آبمیوه میوه و چند باری هم زرده تخم مرغ

موقع غذا خوردن ما انقدر داد و بیداد میکنی و به سمت سفره دست میندازی که من خیلییی وقته درست و حسابی و با خیال راحت یه غذا نخوردم واسه همین سعی میکنم غذای تو رو همزمان با غذا خوردن خودمون بهت بدم

راستی فعلا دندون در نیاوردی اما بهتر هر چی دیرتر دربیاد مقاوم تر و سالم تره

خیلی خیلی خیلی شیطون شدی دیگه اصلا به کارای خودم نمیرسم و دربست در اختیار شما فسقلی هستم ولی تا باشه از این خدمتااااااا

5 شهریور هم بردیمت تکرار سنجش شنوایی و همه چی خوب و نرمال بود خدا رو شکر

هنوز واسه چکاپ 7 ماهگیت نرفتیم ولی در اولین فرصت سعی میکنیم که بریم

.

.

.

واقعا چه احساسیه این حس مادری که آدم به خاطر فرزندش از همه چیش میزنه از خواب خوراک مهمونی تفریح و یک لحظه آسایش

ولی تحمل همه این کمبودها خیلی هم سخت نیست وقتی می بینی کوچولوت داره روز به روز بزگتر و شیرینتر میشه و حاضری حتی براش جونت رو هم فدا کنی چه برسه به اینا

عشق من! 7 ماهگیت مبارک گلم

دوستت دارم خیلیییییییییی زیاد

٤شنبه 23 شهریور یعنی تقریبا در 7/5 ماهگی:

وزن 8100 که 100 کم شد و شدی 8 کیلو

قد 74

و دور سر هم 44

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)