کسراکسرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما کسرا

5 ماهگیت مبارک

1390/4/15 1:36
نویسنده : محبوبه
546 بازدید
اشتراک گذاری

5 ماه به سرعت برق و باد گذشت

پسر گلم!

در تاریخ 1 تیر 90 اولین غلت رو خودت زدی البته یه کوچولوی کوچولو من کمکت کردم الانم غلت میزنی ولی باید یه کم به پهلوت کنم بعد خودت بغلتی البته از سمت چپ راحتتر غلت میزنی تا سمت راست و در تاریخ ١٣ تیر ٩٠ رسما رسما رسما خودت به تنهایی و بدون هیچ کمکی تونستی غلت بزنی آفرییییییین

از تاریخ 10 تیر 90 دیگه پاهاتو روی زمین سفت میکنی

مدام باید باهات حرف بزنیم و بازی کنیم وگرنه صدات درمیاد

اسمت رو میشناسی و وقتی صدات میکنیم دنبال صدا میگردی

گردنت رو در همه جهات میچرخونی

آهنگ و موسیقی رو خیلی دوست داری و بابایی خیلی از این ترفند واسه خواب کردنت استفاده میکنه

هنوز غذای کمکی رو برات شروع نکردم چون دکترت گفته از پایان 6 ماهگی شروع کن و من هم میخوام بذارم و از همون موقع شروع کنم

عاشق حموم رفتن و آب بازی هستی

مدام دستت توی دهنته و لثه هاتو فشار میدی صورتتو میمالی و خلاصه فکر کنم همه اینها علائم دندون در آوردنه خوشگلم

و خلاصه که روز به روز بیشتر توی دل من و بابایی جا باز میکنی

5 ماهگیت مبارک پسرکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)