کسراکسرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما کسرا

روز پدر مبارک

1390/3/30 1:35
نویسنده : محبوبه
687 بازدید
اشتراک گذاری

بابا آب داد

بابا نان داد

آن مرد با اسب در باران آمد

آن مرد پدر بود با دستانی چروکیده و کمری قوز شده

وقتی به سویش میدوی می خندد

انگار خسته نیست

چون نگاهش همراه لبهایش می خندد

برای دخترکش می خندد

من سالهاست که این نگاه را در زیباترین جای دلم قاب گرفته ام و هر روز با دستمال سرخ دلم آن را پاک می کنم تا نکند چروکهای دست پدر را و یا آن قد خمیده را فراموش کنم

آقاجونم روزت مبارک.....خیلی دلم برات تنگ شده

همسر عزیزتر از جانم و پدر مهربان فرزندم

به پاس مهر بی پایانت،

هر لحظه زندگی ات را گلباران خواهم کرد

ای مهر گستر!

آسمان را پیشکش ایثارت خواهم کرد

اگر روزی دریای آرامت را آشفتم

با قطره ای از دریای بخشندگی ات مرا عفو کن....

روز مرد و همچنین روز پدررو بهت تبریک میگم حسین عزیز

با آرزوی بهترینها برای تو

بابا جونم دوستت دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)