کسراکسرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما کسرا

عاشقانه های من و پسرم

1390/4/8 3:27
نویسنده : محبوبه
1,322 بازدید
اشتراک گذاری

اکنون که در آستانه ورود به ٦ ماهگی هستی برایت مینویسم

از آن نگاه زیبا که به وسعت همه آسمانهاست

از آن لبخند زیبا که ارزشش به اندازه تمام دنیاست

از آن چهره آرام و معصومت که تماشایش برایم سیری ناپذیر است

از آن خوابیدن معصومت که به مانند خواب فرشتگان خداوند است

از آن دستها و پاهای کوچکت که مطمئنم روزی کمک و یاریگر و همراه من در زندگی هستند

پسرکم

آمدی و با گریه ها و خنده های تلخ و شیرینت سکوت سهمگین خانه را شکستی

آمدی و تنهایی بزرگ چندین ساله مرا از بین بردی

آمدی تا من بار دیگر به عظمت و بزرگی خدا پی ببرم

آمدی و با آمدنت یک دنیا شور و شعف و شادی برایمان آوردی

آمدی و چه خوب شد که آمدی

و من هنوز هم شوکه...هنوز هم در فکر اینکه آیا براستی من مادرم؟ آیا این فرزند من است؟ و هزاران آیای دیگر...

عشقی در من شعله ور شده که تا به حال اینگونه به خود ندیده بودم

حس مادری را نتوان به زبان توصیف کرد حس و عشق مادری را باید دید باید با تمام وجود لمس کرد باید این لطف و محبت بیکران خداوندی را با دل و جان حس کرد

و چه حس خوبی ست وقتی که می بینی فرزندی داری که تماما متعلق به خود توست و دیگر هیچ از خدا نمیخواهی غیر از سلامتی او

روزی صدهزار بار هم شکر خدای را گفتن باز هم کم است و زبان در برابر مهربانی و بزرگواریش قاصر

و در آخر

پسرکم!

چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی

نازنینم!

همیشه سرزنده و پایدار و شاداب باشی گل باغ زندگی مامان و بابا

دوستت داریم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سمیرا
7 تیر 90 19:02
کسرا جونم واسه خودت مردی شدیااااااا عزیزکم 6 ماهگیت مبارک امیدوارم همیشه زیر سایه مامان و بابای مهربونت باشی
*ترنم*
8 تیر 90 11:18
ماشاا... به کسرای گل. آقاست آقااااااااااا
محبوبه جون چقده تو با احساسی عزیزم...

ممنون ترنم جوووووونم
پسر شما هم یه پارچه آقاس ماشااله
روناک
8 تیر 90 15:20
کسرا جونی ایشااله همیشه قدر مادر مهربون و با احساست رو بدونی منم آرزوم برای تو و همه بچه ها که تمام زندگی والدینشون هستن سلامتی سر بلندی و سعادته
مهرشین
9 تیر 90 23:45
خیلی زیبا بود محبوبه جون. هم عکسا و هم متن.
مامان ابوالفضل
10 تیر 90 18:30
سلام، خیلی خیلی زیبا حس مادریت و توصیف کردی خیلی برات خوشحالم پسرت هم خیلی نازه، دوست داشتنیه، خدا براتون نگهش داره امیدوارم که هر روز شاهد بزرگتر شدن و به اوج و کمال رسیدنش باشین
مامانی کسرا
11 تیر 90 10:10
نیم سالگیت مبارک گلم 1000 ساله شی ملوسک
سمیه مامان امیرعلی
12 تیر 90 11:53
وای خدا نگاش کنید چه نازه....... محبوبه جونم خیلی قشنگ بود..عاشق عکس چهره معصومش شدم
ساناز
19 تیر 90 2:04
خيلي زيبا بود....اميدوارم اين بزرك مرد كوجك هميشه شاد و سلامت باشه در كنار مامان باباي مهربونش
مامان آتی
21 تیر 90 12:58
محبوبه جون واقعا زیبا بود .من هر وقت وبلاگ کسرا رو میخونم اشک تو چشمام جمع میشه.عکس معصومانش واقعا معصومانست تمام این گلها تقدیم به کسرا ومامان مهربونش

قربونت برم اتی جون لطف داری شما