کسراکسرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما کسرا

2 ماهگیت مبارک

1390/2/31 2:33
نویسنده : محبوبه
493 بازدید
اشتراک گذاری

نازنازیه مامان یکماه دیگه هم از عمر نازنینت گذشت و تو الان یه کوچولوی 2 ماهه هستی

بهاری ترین بهار زندگیه من امسال بود عزیز دلم اولین بهار زندگیه تو شد سال 1390

امسال در کنار هفت سین تو بغلم بودی و من سرمست از وجود تو

قند عسلم دیروزم اولین 13 بدر زندگیتو رفتی و خداییش پسر خوبی هم بودی و اصلا اذیت نکردی تازه بیشترش رو هم خواب بودی

الان دیگه باهات حرف میزنیم میخندی و همین یک لبخند کوچولوی تو کافیه واسه دررفتن تمام خستگیهام

دلم میخواد بخورمت از بس که شیرینییییییییی

کسرا جونم امروز رفتیم واکسن 2 ماهگیتم زدیم الهی بمیرم برات تا حالا اینجوری گریه نکرده بودی جیگرم کباب شد ولی خب همه اینا به خاطر سلامتیه پسر گلمه پس هم من باید تحمل کنم هم تو

وزنت تو این ماه ٥٤٥٠ قدت ٥٩/٥ و دور سرت ٤١

پسرکم! 2 ماهگیت مبارک

اینا هم چند تا عکس از پسر گلم در ایام عید و 13 بدر و ...


اینم روز 13 بدر که تو همش خواب بودی حتی موقع عکس انداختن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)