کسراکسرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما کسرا

جشن تولدت مبارک

1390/2/31 2:38
نویسنده : محبوبه
1,323 بازدید
اشتراک گذاری

زندگیم بسته شده به وجود پسرم... چقدر کسرای نازم رودوست دارم هیچ احساسی تو دنیا لذت بخش تر از حس مادری نیست حس مادر به فرزندش به شیره وجودش  بالاترین و بهترین هدیه ایه که خدا میتونه به بنده ش بده

الان من مالک بزرگترین فرشته آسمونی هستم که فقط و فقط مال خودمه

خدایا چقدر زیباست این حس مالکیت و چقدر زیباتره این حس مادری 

خدایا ازت ممنونم که منو لایق مادر شدن دونستی و این فرشته آسمونی رو نصیبم کردی

خدایا کسرای گلمو به خودت می سپارم امیدوارم بتونم مادر خوبی واسه پسرم باشم

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوستت دارم عزیز دلم

٢١ بهمن واسه تو پسر کوچولوی نازم یه جشن تولد گرفتیم و همه فامیل رو دعوت کردیم

مامان جون و آقا جون و عمه معصومه و مامانی و دایی رسول و زندایی ، عمو محمد اینا عمو علی اینا و عمو عباسینا خاله مریم اینا خاله کرجی اینا دایی مهدی اینا خلاصه همه اومده بودن واسه جشن تولد گل پسر مامانی

فقط حیف که بابایی یه کم مریض احوال بود و حال نداشت و این جشن خیلی به مامانی نچسبید ولی خب خوب بود و فرداش حال بابایی هم خوب خوب شد

کلی واست کادو آورده بودن و شرمنده مون کردن ایشالا یه روز بتونیم همه رو جبران کنیم

مامانی هم به همه بچه ها گیفت داد که خیلی خوششون اومد و کلی ذوق کردن


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

طنازahoo.com
30 شهریور 91 14:48
عزیزم با خوندن نوشته ها و خاطرات زایمانت گریم گرفت. امیدوارم نی نی نازت همیشه صحیح و سالم باشه و در کنار همدیگه بهترین زندگی رو داشته باشید. منم الان ماه 8 بارداریم و به دلیل بریچ بودن جنین باید سزارین کنم خودم هم اصرار به سزارین دارم چون فکر میکنم متاسفانه توی کشور ماه امکانات زایمان طبیعی از هر نظر کمه.