کسراکسرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما کسرا

9 ماهگیت مبارک

1390/8/28 16:06
نویسنده : محبوبه
1,294 بازدید
اشتراک گذاری

آروم آروم تو گوشم بگو که می مونی

هر شب هر روز هر لحظه به یادم می مونی

ذره ذره از عشقت من دارم می میرم

من تو فکرم ، چه جوری ، دستاتو بگیرم

حالا دستات تو دستام نگاتم تو نگام

این چه حسیه چه حالیه چرا من رو هوام

حالا دستات تو دستام نگاتم تو نگام

این چه حس و حالیه آخه چرا من رو هوااااااااااااااااااااااااااااااام

واقعا که من رو هوام و به خاطر داشتن عزیزی چون تو به خودم میبالم

بابت تاخیر چند روزه به خاطر پست تولد شرمنده آخه حسابی شیطون شدی و وقت خالی واسم نذاشتی

این روزا قشنگ ترین و هیجانی ترین روزهای زندگیمو دارم میگذرونم

هیچوقت به اندازه حالا ذوق زده و هیجان زده نبودم و همه و همش هم بخاطر شیرین کاریهای تو یکی یدونه عزیز دردونه منه

دلبندم!

این روزا حسابی وروجک شدی

کلییییییییییییییی از اون ماه تا الان تو کارهات پیشرفت داشتی

همچنان 2 تا دندون خوشگل داری که هر روز بزرگتر میشن

تقریبا دو هفته پیش دو سه قدم 4 دست و پا میرفتی و بقیه شو سینه خیز میرفتی ولی الان یک هفته ای هست که دیگه اصلا سینه خیز نمیری و فقط و فقط 4 دست و پا میری دیگه اوستا شدی

چند وقتیه (تقریبا 2 هفته س ) که یاد گرفتی از حالت خوابیده خودت بلند میشی و میشینی

یاد گرفتی از در و دیوار و میز و مبل میگیری و بلند میشی وایمیستی و آروم آروم راه میری تازه بعضی وقتا تغییر موضع هم میدی یعنی مثلا اگه از مبل گرفته باشی آروم میای و از میز میگیری

دیگه یک لحظه هم نمیتونم ازت غفلت کنم چون سریع پا میشی وایمستی و من مدام باید حواسم بهت باشه که یه وقت خدای نکرده نیفتی البته احتمال افتادنت کمه چون اصلا دستتو ول نمیکنی

چندین بار وقتی که ایستادی با کلی رعایت احتیاط خودت میشینی و تااااااپی صدا میده ولی من باید خیلی مراقبت باشم که از پشت برنگردی

خیلی وقته یاد گرفتی دست میزنی به قول خودمون دس دسی میکنی و همراه با اونم میخونی هههه

سرمونو میاریم جلو بهت میگیم کله بزن تو هم سرتو میاری جلو میزنی به سر ما

دستمونو جلوی دهنت عقب جلو میکنیم و تو میگی آآآآآآآآآآ

وقتی بغلت میکنیم و ومیبریمت پیش یخچال و درشو باز میکنیم تو سریع میگی به به به به

دامنه واژگانت خیلی زیاد شده بابا ماما دده به به عمه ابه هم به فهرست گفتارهات اضافه شده

خلاصه که نفسم!

روز به روز عاشق تر از روز قبلم و تا عمر دارم خدا رو بابت این فرشته نازش که نصیب من کرد شاکرم

تقریبا سه چهارم از سال رو با هم گذروندیم و وابستگی خیلی عمیق و شدیدی بین من و تو به وجود اومده که امیدوارم تا ابد بینمون بمونه

دیوانه وار دوستت دارم و عاشق خودتو و تک تک کارات و حرفاتم

دیگه یواش یواش شروع کردم دارم کارای تولدتو انجام میدم دیگه چیزی نمونده که سالگرد ورود عشقم رو به زندگی جشن بگیرم و من بیصبرانه منتظر اون روزم

کسرای من! همه وجود من

9 ماهگیت مبارک عزیز دلم

تقریبا 1 ماه پیش یعنی 21 مهر و در 8/5 ماهگی وزنت با لباس 8350 بود که 150 کم شد و شدی 8200 قدت 74/5 و دور سرت هم 44/5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)