کسراکسرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما کسرا

روز مادر مبارک

1390/3/21 15:54
نویسنده : محبوبه
401 بازدید
اشتراک گذاری

روز مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته من صبوری

روز مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده من دلواپسی

روز مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه من بیداری

روز مادر یعنی بهانه رسیدن به دستهایی که عمری به پای بالیدن من چروک شد

روز مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی من بود

و روز مادر یعنی باز هم بهانه مادر را گرفتن...

امسال اولین سالیه که مادرم و با تمام وجود و از صمیم قلب خوشحالم که خداوند من رو لایق مادر شدن دونست و این فرشته ناز کوچولو رو به ما هدیه داد

دست همه مادرای مهربونو میبوسم مخصوصا مادر عزیز خودم که تازه دارم میفهمم با چه سختی و مشکلاتی ما رو بزرگ کرده و واقعا الان درک میکنم که مادری کردن سخت ترین ولی شیرین ترین کار دنیاست

خدایا بابت این هدیه آسمونی روزی هزاران بار شکرت

این گلهای زیبا هم تقدیم به همه مادران فداکار و زحمتکش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)