کسراکسرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما کسرا

تشکر از همسر عزیزم

1390/2/11 1:26
نویسنده : محبوبه
577 بازدید
اشتراک گذاری

همسر عزیزم خیلی وقته که میخوام ازت یه تشکر درست و حسابی بکنم...

توی مدت دوران حاملگی با همه نق و نوقای من کنار اومدی با همه غر غر کردنای گاهن الکیه من ساختی و هیچ نگفتی و با همه جور اخلاق من بازم در کنارم بودی و هوامو داشتی توی اون دوران یه کم زود رنج و نازک نارنجی شده بودم تقی به توقی میخورد گریه م در میومد ولی تو مثل همیشه با صبوری و شکیبایی بی منتت همیشه پشتم بودی و دلداریم میدادی

چقدر تو کارای خونه کمک کارم بودی اصلا نمی ذاشتی من تکون بخورم

چقدر شبا مواظبم بودی برام بالش میاوردی که مبادا موقع خواب به شکمم فشار بیاد

چقدر نصفه های شب بیدارت میکردم و ازت میخواستم که برام آب بیاری یادته؟! و تو هم بدون ابراز کوچکترین ناراحتی و با روی خوش از خواب ناز بلند میشدی تا فقط یه لیوان آب برام بیاری و کلی کارای دیگه...

نمیدونم اگه تو نبودی میتونستم این راه سخت و پرپیچ و خم رو به سلامتی به پایان برسونم یا نه ولی خدا رو شکر که بودی و هیچ وقت پشتمو خالی نکردی و تنهام نذاشتی خیلی خوشحالم که خلاصه اون 9 ماه تموم شد و من به سلامتی بارم رو زمین گذاشتم و خوشحال تر از اینکه الآن من بهترین همسر و فرزند دنیا رو دارم .

همسر عزیزم دلم میخواد پسرمون وقتی بزرگ شد و اینارو خوند بفهمه که من و تو چقدر دوستش داشتیم و داریم و خواهیم داشت دلم میخواد بفهمه چه بابای مهربون و صبور ودوست داشتنی ای داره

حسین عزیزم بازم ازت تشکر ویژه میکنم بابت همه چییییییییییییییییی

خیلییییییییییییی دوستت دارم ان شااله همیشه در پناه سایه حق و در سلامتی کامل زندگی خوب و خوشی رو داشته باشی

همه خوبیهای دنیا تقدیم به تو همسر عزیزم همیشه سبز باشی و پاینده

خدایا بابت همه نعمتهایی که بهم دادی شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)