کسراکسرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما کسرا

10 ماهگیت مبارک

1390/9/11 2:29
نویسنده : محبوبه
1,457 بازدید
اشتراک گذاری

دلم میخواد فقط 5 دقیقه واسه خودم باشم ولی...

بله آقا کسرا شما دیگه وقت خالی واسه من نذاشتی که

هیییییییییییییییییی

قبلا چقدر حوصلم سر میرفت دلم میخواد فقط چند مین حوصلم سر بره ولی نمیره که نمیره هههههه

یکسره باید باهات بازی کنم و کنارت باشم کافیه از پیشت بلند شم و برم دنبال کاری دنبالم راه میفتی و میای یکسره هم آویزون منی که بلند شی نه رو زمین میتونم بشینم از دست تو نه رو مبل نه سرپا نه...

خلاصه که شیطونک خیلیییییییییییییی داری ازم انرژی میگیری

یه وقتایی دیگه کم میارم و یه کوچولو باهات بداخلاق میشم ولی سریع هم پشیمون میشم و میام بغلت میکنم و بوسه بارونت میکنم آخه همش به خودم میگم این بچه چه می فهمه این فقط 10 ماهشه

ولی نفسم...

بدون که این روزا در کنار تو بودن از هر چیزی برام ارزشمندتره با هم سختی هاش و کم خوابی هاش

عزیزم!

همچنان 3 تا دندون خوشگل داری

کم کم شروع کردم و از غذاهای خودمونم بهت میدم

4 دست و پا میری در حد المپیک

همچنان از همه جا میگیری می ایستی راه میری و میشینی

عسلکم!

10 ماهگیت مبارک

وزنت با لباس 9100 که 200 کم شد و شدی 8900 قدت 75/5 و دور سرت هم 45

همیشه سلامت باشی گلم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهره مامان هلیا
19 آذر 90 22:19
سلام آقا کسرا 10 ماهگیت مبارک محبوبه جون کاملا درکت می کنم گاهی منم کم میارم
مامان ليلي
25 آذر 90 0:59
سلام محبوبه جون دركت ميكنم عزيزم منم گاهي خسته ميشم و عصبي وبعد زود پشيمون ميشم .دقيقا حسين منم كاراي كسرا جونو ميكنه .راستي حسين كوچولوي من 4 تا دنون داره
مامان ابوالفضل
28 آذر 90 14:00
ای جانم چه جیگریه این آقا کسرای ما مامان محبوبه سلام خسته نباشی خدا قوت