کسراکسرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما کسرا

اولین مروارید پسرم

1390/8/7 14:09
نویسنده : محبوبه
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی بود که آب دهنت زیاد می رفت و من هر لحظه منتظر رویت اولین دندون بودم که بالاخره این مروارید کوچولو دقیقا 19 مهر ماه یعنی روزی که تو

8 ماه و 8 روز

داشتی خودشو نشون داد

و دومین دندون هم 3 روز دیگه درست در کنار اولین دندون جوونه زد...

حالا کسرای من صاحب 2 تا مروارید خوشگله هوراااااا

قربون پسر گلم که دیگه میتونه با دندوناش غذاهای خوشمزه بخوره

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هانیه
8 آبان 90 19:18
مبارکهههههههههههه خیلی نازه که دو تا دندون با هم و یه اندازه هستن و من همیشه عاشق دو تا دندونی ها بودم آراد که یه دندونه و البته اونم نمک خودشو داره و خیلی هم خنده داره
سمیه مامان رها
13 آبان 90 14:25
مبارکه کسری جونیییییییییییییییییییییییییییییییی چه قدرم بهت میاد این دوتا مروارید...ایشالاهمیشه سلامت باشی
روناک مامان سام
15 آبان 90 23:57
مبارک باشه خاله مروارید هات
مامان مائده
18 آبان 90 12:48
مرواریدات مبارک باشه اقا کسرا