کسراکسرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما کسرا

4 ماهگیت مبارک

1390/3/18 18:01
نویسنده : محبوبه
4,064 بازدید
اشتراک گذاری

٤ ماه گذشت به سرعت برق و باد با همه سختی ها و شیرینی هاش

چقدر خوبه که یه جایی هست که شیرینی این لحظه های ناب رو توش ثبت و ماندگار کنم

نازنین پسرم دیگه واسه خودت مردی شدی شیطون بلا... خیلی شیرین شدی عزیزم...

خیلی تواناییهات بیشتر شده اسباب بازی رو که میگیریم جلو با دستات میگیریشون و سریع میکنی تو دهنت

از دست خوردنت که دیگه هر چی بگم کم گفتم

 

آواز خوندنت بیشتر شده و ایضا (غرغرهاتم بیشتر شده) البته اینو یواشکی گفتم داخل پرانتز بود وقتی
اسمتو صدا میکنیم نسبت به اسمت واکنش نشون میدی و سریع برمیگردی طرف صدا و مامانی و بابایی کلی از این کارت ذوق میکنن و هی بارها و بارها این حرکت رو تکرار میکنن و کلی میخندن

وقتی بغلت میکنیم قشنگ گردنتو به همه طرف برمیگردونی حتی برمیگردی پشتت رو هم نگاه میکنی

کوچولوی ناز من هنوز خودش نمیتونه به تنهایی غلت بزنه ولی تمام تلاش خودش رو میکنه و البته با کمک من غلت میزنه

17 خرداد هم رفتیم و واکسن چهار ماهگیت رو زدیم تا شب خوب بودی ولی شب تا صبح تب کردی و من حتی یک لحظه پلک روی هم نذاشتم و مرتب حوله خیس روی سروصورت و دست و پاهات میذاشتم و تند تند با تب سنج  دمای بدنت رو اندازه میگرفتم و خدا رو شکر غول واکسن 4 ماهگی رو هم رد کردیم....

امیدوارم همیشه صحیح و سالم باشی گلک مامان

 راستی تو 4/5 ماهگی وزنت 7 بود که 100 تا واسه لباسات کم شد و شدی 6900 قدت 66/5 و دور سرت هم 42 و همه چیز اکی هست خدا رو شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیرا
24 خرداد 90 19:59
یه عالمه بوس واسه کسرای جیگر طلا قند عسل عزیزم 4 ماهگیت مبارک
شادي
25 خرداد 90 4:36
ماشالاه چه پسمل نازي........ محبوبه جون انشالاه كه پاينده باشه.......