کسراکسرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما کسرا

دیدار با دوستان نی نی سایتی

1390/2/25 2:14
نویسنده : محبوبه
588 بازدید
اشتراک گذاری

روز یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 بود که با مامانای نی نی سایتی قرار گذاشتیم تا هم ما همدیگرو ببینیم و هم نی نی هامون دوستاشونو ببینن قرارمون هم شد بهشت مادران

قرار بود ساعت 2 توی میدان آبنمای پارک باشیم ولی من دیر رسیدم و مامانای گل رفته بودن یه جا و نشسته بودن و هیچ شماره ای هم از هیچکدومشون نداشتم که زنگ بزنم ببینم کجا نشستن

خلاصه راه افتادم و کلی دنبالشون گشتم هم بچه بغلم بود هم کیف داشتم و هم یه مشما دستم بود که توش بالش و تشک و این چیزا بود خلاصه که کلی هم بااااااااار داشتم دستم خیلی درد گرفت پرسان پرسان از مامورین پارک و افرادی که اون محوطه ی قرارمون نشسته بودن بالاخره دوستای گلمو پیدا کردم

از دیدن همشون خوشحال شدم و خیلیییییییی خوش گذشت دوستانی که الان تقریبا 6 ماهه با هم هستیم شرایطمون تقریبا مثل همه و تو خوشی و سختی دوران بارداری و الان بچه داری در کنار هم بوده و هستیم و امیدوارم از این به بعد هم باشیم

مرضیه جون(مامان جان) بود که اسم پسر گلش محمد مهدی هست و 21 بهمن به دنیا اومده

ماری جون بود که پسرش آروین زود به دنیا اومد و دی ماهی شد 20 دی

آزاده جون(باران*) بود که پسر نازش محمد احسان 9 بهمن بود

و مرضیه جون(اسنوپی) بود که پسر گلش ارشان آخرین نی نی بهمنی بود و 30 بهمن به دنیا اومد

و کسرای ناز من بود که 11 بهمن به دنیا اومده بود

کسرا جونم! اونجا خیلی پسر آقایی بودی اصلا مامانی رو اذیت نکردی و مدال ساکتی گرفتی ههههه

خیلییییییی دوستت دارم عزیزم و خوشحالم که هم من کلی دوست مهربون و نازنین پیدا کردم و هم تو کلی دوست ناز و دوست داشتنی و هم سن داری

برای همتون آرزوی سلامتی و خوشی دارم نی نی های ناز

اینم یه ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ گنده واسه همتون

دوستتوووووووووووووووووون دارم

به ترتیب از راست به چپ : ارشان کسرا محمد احسان آروین محمد مهدی


بقیه عکسها در ادامه مطلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی کسرا
24 اردیبهشت 90 7:25
چه فکر باحالی از این قرارا بیشتر بذارید
مامان سام
26 اردیبهشت 90 12:07
ایشاله همیشه بهتون خوش بگذره
مامان ابوالفضل
26 اردیبهشت 90 12:52
وای چه کار جالبی کردید مهیجه
مهرشین
26 اردیبهشت 90 15:16
همیشه به تفریح عروسکا رو ببین.
مامان آیلا
4 خرداد 90 11:16
هم فکر عالی کردین مامانا. هم عکسهای خیلی باحالی هستن پسرا با پتوهای آبیشون