کسراکسرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما کسرا

دلم گرفته...

1390/2/15 13:04
نویسنده : محبوبه
515 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گل مامانی! دلم خیلیییییییییییییییی گرفته هزار جور فکر و خیال تو سرمه یعنی آخرش چی میشه؟؟؟!!!!!!

واسه بابایی یه مشکل مالی پیش اومده که من تازه دیشب فهمیدم

خیلی غصه خوردم خیلی دلم واسه بابایی سوخت که این همه مدت به خاطر اینکه من ناراحت نشم چیزی بهم نگفته بود و همشو ریخته بود تو خودش

کسرا جونم واسه بابایی دعا کن خدا نی نی کوچولو ها رو خیلی دوست داره و دعاهاشونو زود برآورده میکنه دعا کن خیلی زود و به راحتی مشکلش حل بشه تا اینقدر فکر و خیال نکنه

کوچولوی نازم! خودتم خوب میدونی که باباییت چقدر تو رو دوست داره و هر کاری میکنه فقط و فقط واسه اینه که منو تو یه زندگی خوب و راحت و بی دردسر داشته باشیم و حالا وقتشه که من و تو بریم کمکش و تنها کمکی هم که می تونیم بکنیم  اینه که براش دعا کنیم 

خدایا! مشکل بابایی منو حل کن نذار فکر و خیال اذیتش کنه ان شااله به زودی زود دوباره بشه همون بابای شاد و سرزنده و دوست داشتنی من که تو ذهنش تمااااااااااااااااااااااااااام  فکرای مثبت بود هر چند الانم خودشو نباخته و همچنان مثبت فکر میکنه ولی امیدوارم مشکلش خیلیییییییییی زود و بدون دردسر حل بشه

الهیییییییی آمیییییییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هانیه
15 اردیبهشت 90 23:42
محبوبه جان منم همچین روزهایی رو تجربه کردم ... روزهایی خیلی سخت که خدارو شکر گذشت ... خدا رو شکر کنید که خدا یه فرشته بهتون داده و به خاطر همین فرشته خودش حتما کمکتون می کنه ... من و آراد هم دعا می کنیم

مرسی عزیزم لطف میکنی...امیدمون به خداست

مامان ابوالفضل
18 اردیبهشت 90 20:18
خدا رو شکر کن مشکل مالیه، چون مشکلات مالی خودشون طوری حل می شه که خود آدم متوجه نمیشه ، همین که سالمید و همدیگر ودارین خدا رو شکر من و نی نی هم براتون حتما دعامی کنیم
مهرشین
19 اردیبهشت 90 10:47
محبوبه جون خدا بزرگه. ایشالا به زودی مشکلتون حل می شه. ما هم دعا می کنیم. کسرا رو ببوس.
مامانی کسرا
19 اردیبهشت 90 11:40
صدقه بده عزیزم نگران هم نباش نمی خوام خرافاتی باشم ولی بهر حال انرژی منفی که بهش می گیم چشم هست اما بقول مامانم خداکنه به مال آدم بزنه نه به جون آدم!!! همه از این روزا دارن به خدا توکل کن روزیه نی نی های ما دست خداست