کسراکسرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما کسرا

تولد یکسالگی کسرای نازنینم همه زندگی من

1390/12/2 2:38
نویسنده : محبوبه
12,772 بازدید
اشتراک گذاری

با توجه به اینکه سال اول بود و بی تجربه بودم تم تولدت رو پو انتخاب کردم چون بیشتر وسایلش آماده توی بازار بود از جمله لیوان بشقاب و ...

هر چند بماند که بعضی مغازه ها اصلا نمیدونستن پو چی هست کی هست ههههه

پذیرایی از مهمونا به صورت پرسی و تکنفره بود چون پذیرایی سلفی واسه 45 نفر اونم توخونه نه چندان بزرگ کار راحتی نبود

خیلی سخت نگرفتم که بیشتر بهمون خوش بگذره و بالاخره روز تولدت فرا رسید 14 بهمن 90

روز خیلی خیلی خوبی بود بهمون خیلی خوش گذشت و از طرفی میشد برق رضایت و خوشحالی رو تو چشم تک تک مهمونها دید و از این بابت خیلیییییی خوشحالم

این هم کسرا و اولین جشن تولدش به روایت تصویر

کارت دعوت

که به اینصورت به مهمونها تقدیم شد

فلش جهت

خوشامدگویی

تزئینات

تنقلات(چیپس و پفک و پاستیل و شیرینی) و الویه عصرونه

پسر گلم ببخشید که اینا انقدر بدون تزئینن ایشالا جشن بعدیت جبران میکنم

کیک پو که خوشم اومد از طرح و رنگش

و حالا

میریم داشته باشیم شازده کوچولو رو که همه دنیای منه

آقا کسرا و کادوهاش

این هم کادوی مامان بابا واسه کسرا (یک عدد صندلی ماشین)

میوه های بسته بندی شده آماده پخش

و اینک نوبت مراسم شام شد

این ژله ها داخل یخچال ههههه

و این هم کسرا و مراسم اخر شب و شمع فوت کنون و کیک برون و کیک خورون

شمع 1 سالگیت رو من و بابایی فوت کردیم ولی ایشالا سالهای بعد رو خودت فوت میکنی عسلک

کسرا در حال له شدنه!!! بابایی رو عجب جوی گرفته ههههه

بفرمایید کیک!!!

این هم آخر شب کسرا و باباییش بعد از رفتن مهمونا

ساعت دیواری و ساعت تولد کسرا یک عدد رو نشون میدن

این هم برگه یادگاری که من خیلی دوستش دارم چون توش پر از احساسات زیبا و قشنگه

یه کلیپ هم از عکسای تولد کسرا درست کردم از اول تولدش تا 1 سالگی خیلی قشنگ شده بود همه خوششون اومده بود الانم روزی 10 بار باید نگاهش کنیم از بس کسرا دوستش داره

نازنینم نمیدونم دیگه چه جوری احساسمو بگم فقط میدونم جونم به جونت بسته س و نفسم به نفست

خیلی خیلی دوستت دارم

امیدوارم تو زندگیت سالم و خوش باشی و واسه خودت یه مرد موفق بشی

سلامتی و سعادت تو ارزوی من و بابایی واسه توئه

دردونه من ایشالا 1000000000 ساله شی عزیزم

عاشقتم و می بوسمت گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سپیده
3 آذر 91 2:44
سلام خانمی. اجازه هست ثبتش کنم ؟ http://koodakeman91.niniweblog.com
سپیده
8 آذر 91 15:03
سلام محبوبه خانم. اجازه می دید ؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/
مهسا
28 دی 91 0:21
عجب مراسمی کسرا جون خیلی ماهی
NEGAR
28 دی 91 0:26
ALY BOD
مامان آریا
16 خرداد 92 10:50
سلام مامانی چه تولد قشنگی محشره... تولد پسرم نزدیکه و دارم کارهای تولدش رو انجام میدم میشه کمکم کنین؟؟؟ برگه های یادگاری رو براش طراحی کردم فقط نمیدونم روی چه کاغذی باید چاپشون کنم؟؟ واینکه چندتا نیازه برای هر نفر یکی یا نه کمتر میشه راهنماییم کنین لطفا توی وبم جوابمو بدین مرسی