کسراکسرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما کسرا

11 ماهگیت مبارک

1390/10/19 3:06
نویسنده : محبوبه
865 بازدید
اشتراک گذاری

خدای من باورم نمیشه...دیگه چیزی به 1 سالگی عشقم نمونده

11 ماهه که خونمون پر از عشق شده پر از خنده پر از بازی و شیطنت های بچگانه

گاهی اوقات به روزهایی فکر میکنم که خودم بودم و حسین بدون کسرا

صبح تا شب خودم بودم و خودم نه از جنب و جوش و ورجه وورجه های بچه خبری بود نه از دنبال بچه دویدن که سمت چیزای خطرناک نره ... نه از غذا درست کردن یا گرم کردن و با هزار مکافات به بچه غذا دادن...نه از بیخوابیهای شبانه... نه از بازی و اون خنده های از ته دل بچه ...و نه نه نه

واااااااااای خدا...پس واقعا دلیل زندگی من یا بهتر بگم ما چی بوده؟!؟!؟!

الان 1 ثانیه نمیتونم جای خالی کسرای عزیزم رو توی خونه تحمل کنم

با وجود همه خستگیها و مشکلاتی که بچه داری داره ولی وقتی می بینی میوه دلت جلوی چشمت روز به روز بزرگتر و شیرینتر میشه همه خستگیها از تنت در میره

کسرای من الان 4 تا دندون خوشگل داره

هنوز نمیتونه خودش تنهایی بایسته و فعلا با کمک می ایسته و راه میره

جدیدا یاد گرفته هی میگه چی... قربونش برم من!

هر کاری میکنیم زود ادامونو در میاره

بعضی از وازه های گفتاریمونو تکرار میکنه

خیلی خیلی شیطون شده با همه چی کار داره هیچ چیزی دیگه توی خونه از دستش در امان نیست و حتی ریزترین چیز توی خونه از نگاه تیزبینش دور نمی مونه

میره توی آشپزخونه در کابینت ها رو باز میکنه

جدیدا یاد گرفته از گاز میگیره بلند میشه با اون دسته های شعله ها بازی میکنه....واااااااای چه کار خطرناکی

واسه همینم من جلوی ورودی آشپزخونه رو پشتی گذاشتم که از همون دور نظاره گر آشپزخونه باشه

پارسال این موقع برای اومدنت لحظه شماری میکردم و امسال این موقع برای برگزاری تولد 1 سالگیت لحظه شماری میکنم

در حال انجام کارای تولدت هستم کارای طراحیشو خودم انجام دادم که بیشتر بهم بچسبه ولی هنوز خیلی کار نکرده دارم امیدوارم تو جشن تولدت هم به تو خوش بگذره هم به من و هم به همه مهمونا

11 ماهگی وزنت 9500 بود که 200 واسه لباسات کم شد و شدی 9300

قدت 76 و دور سرت هم 45/5

دکی گفت وزنت یه 200 300 گرمی کمه ولی خب خوبه همه چی نرماله خداروشکر

دوستت دارم نفسم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)