کسراکسرا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما کسرا

2 سالگی عشقم مبارک...

1391/11/11 15:07
نویسنده : محبوبه
1,672 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک عزیز تر از جانم!

هر وقت هوای این شهر ابری می شود 

دلم تو را میخواهد

تو و آن پاهای کوچک و ظریفت را 

تو و آن دستهای فسقلی و گرمت را 

خنده ات

لبهایت 

تو را میخواهم که قید دنیا را بزنم 

و ببرمت به نزدیکترین پارک 

جایی که آسمان و درخت و آب و زمین 

دور هم جمع اند 

با هم تاتی تاتی 

با هم خنده خنده 

بعد بغلت کنم و بنشینی روی پاهایم

روی نیمکت 

و من... 

برایت از بزرگ شدن بگویم 

و هر بار که کلمه بزرگ می آید بر زبانم 

دستانم محکم گرد شود دور دستانت 

یک جوری که خودت هم نفهمی 

چقدر از بزرگ شدنت می ترسم

توی بغلم فشارت دهم از پشت 

گردنت و تمام تنت را بو بکشم 

چشمهایم از ذوق و ترس پر از اشک شود 

و یک بوس محکم از لپهایت بگیرم 

و باز با هم برویم 

تاتی تاتی 

خنده خنده 

.

.

.

عزیزدردونه من! 

واقعا هم ترس از بزرگ شدنت رو همیشه تو فکرم دارم

همینطور که این 2 سال به سرعت برق و باد گذشت بقیه سالها هم همینجوری میان و میرن و فقط حسرت کارهایی که نکردیم برامون می مونه پس باید از لحظه لحظه با هم بودنمون نهایت لذت رو ببریم 

نفس من! 

روزی که به دنیا آمدی هر گز نمی دانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است 

تو هیچی کم نداری 

برای همه چیز من بودن 

تولدت مبارک عشق 2 ساله من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شیرین
21 بهمن 91 15:16
جاااانم عزیزم با اون دست و پای خوشگلش و اون ژستای بامزه ش. اون عکسه که کلاه داره لباشو غنچه کرده معرکه استتتت. محبوبه خیلی قشنگ نوشتی. مخصوصا این: "ترس از بزرگ شدنت رو همیشه تو فکرم دارم" منم دلم میخواد این روزا آروم بگذره و با تمام وجودم حسشون کنم و لذت ببرم. با وجود تمام سختیها ولی بازم از این همه سریع بزرگ شدن آراد دلم میگیره...
تارا(مامان متين)
23 بهمن 91 16:43
محبوبه خييييييييييييلي زيبا بود نوشتت و عااالي بود اين همه احساس قشنگت.ارزو ميكنم لبت هميشه خندون و دلت شاد باشه در كنار كسراي عزيز

ممنونم تارا جون ایشالا شما هم همیشه شاد باشید
مامان امیر حسین
24 بهمن 91 0:16
سلام عزیز دلم تولدت مبارکانشاالله 120سالگیت رو جشن بگیری خاله جونی

مرسی خاله جووووووووون لطف کردی

معصومه...معروف به عمه ;)
24 بهمن 91 9:57
جیگر کسرا عسلی خودمونُ...قربون اون دست و پا و خنده هات عزیزم :-**********

ایشالله که جمع گرم و صمیمی تون همیشه همیشه همیشه ادامه داشته باشه، حتی وقتی که کسرا بزرگ میشه

خیلی قشنگ می نویسی محبوبه آفرین

مرسی عمه جون که وبلاگ کسرا سر زدی بووووس
زهرا
8 اسفند 91 17:07
به به متن ادبی بسیار لذت بخشی بود خودت گفتی محبوبه ؟ تولد 120 سالگی کسرا انشالله
زهره مامان هلیا
5 فروردین 92 11:36
سلام عزیزم سال نو مبارک